skip to Main Content
+34 935 677 130 oficinamontilla@gencat.cat

Acte d’homenatge a Vicenç Badenes

El Citilab va acollir ahir, 22 de novembre, un acte d’homenatge a Vicenç Badenes, qui va ser fundador i director gerent del centre des del novembre del 2007 fins  el juliol del 2011, quan va morir de forma sobtada.

L’acte va retre homenatge a la seva trajectòria i a l’empremta deixada a la ciutat de Cornellà.

Durant l’acte diferents representants del món social, polític, cultural i associatiu de Cornellà van recordar la seva figura. Van assistir, entre d’altres, l’expresident Montilla, l’Alcalde de Cornellà, Antonio Balmon.

Nascut el 1957 a Cornellà, Badenes era periodista de professió. Va ser regidor de Cornellà durant 18 anys pel Partit dels Socialistes de Catalunya i es va fer càrrec de les regidories d’Educació, Cultura, Societat del Coneixement i Relacions Ciutadanes.

Impulsor de la democratització de les noves tecnologies com a eina de desenvolupament social, el 1997 va començar a gestar amb un grup de gent la idea d’obrir un centre a Cornellà que apliqués aquesta idea. Un cop trobat l’espai, una fàbrica tèxtil del s.XIX convertida avui en una fàbrica de coneixement del segle XXI, Citilab esdevenia una realitat.

 

Back To Top