skip to Main Content
+34 935 677 130 oficinamontilla@gencat.cat

Ens de Comunicació Associativa lliura a Montilla la memòria del Primer Congrés de l’Associacionisme Cultural Català

L’octubre del 2008 tingué lloc la cloenda del 1er Congrés de l’Associacionisme Cultural Català. S’acabava un procés participatiu de més d’un any i en el qual s’implicaren 24 federacions dels àmbits més diversos de l’associacionisme cultural.

Uns mesos més tard es va editar la crònica del Congrés, una publicació de 24 pàgines a color on es reproduïen els aspectes més significatius de l’esdeveniment.

Amb motiu de la presentació de la memòria del Primer Congrés de l’Associacionisme Cultural Català, Montilla s’ha reunit aquest matí amb Antoni Carné, president d’Ens de Comunicació Associativa, i altres representants de l’entitat. Amb aquesta publicació, es tanca una etapa i s’inia una altra en la qual s’ha de continuar, i si cal amb més ènfasi, en l’aplicació de les conclusions i propostes sorgides del procés congressual.

Back To Top